söndag 28 mars 2010

Webbutiken är tillbaka!



Äntligen! Efter att ha legat nere i flera månader är nu webbutiken tillbaka. Under vinterns mörka kvällar har jag suttit och slitit mitt hår för att försöka hitta det fel som gjorde att webbutiken slutade fungera i höstas, men ack... Så till slut ringde jag upp mitt webbhotell och beklagade mig över problemet. Ja, sedan har det fungerat! En liten uppdatering på webbservern och nu kan du handla igen. :-)
Som vanligt gäller dock att webbutiken fungerar bäst för dig med Internet Explorer 7.0 eller senare. Har du en annan webbläsare eller om du skulle få problem, går det precis lika bra att skicka en beställning via ett helt vanligt mejl - Välkommen!

P.S. Det finns nykokt, härligt smakrik och lagom söt apelsinmarmelad i lager...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar