söndag 6 december 2009

Julmarknad


Under de år jag har deltagit i Julmarknaden på Överjärva har alltid Luciatåget varit uppskattat - så även i år. Lucia kom förbi med tärnor och stjärngossar både under lördagen och söndagen. Sjöng traditionella luciasånger i modern tappning och vi i publiken bara stannade till och njöt.

Överjärvas julmarknad är över för i år och jag ger ett stort TACK till alla som besökte mitt bord och provsmakade mina produkter. Mitt allra ödmjukaste tack ger jag till alla er som kommer tillbaka år från år, er som jag vill kalla stammisar. Det har nog varit rekord i helgen, jag tror att "alla" som brukar handla av mig med jämna mellanrum har kommit förbi under julmarknaden. Jag kan inte nog poängtera hur mycket jag uppskattar att ni kommer tillbaka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar