lördag 10 januari 2009

Allting har en början! :-)

Hej!

Se här - Skafferiet har fått en blogg?!
Den här bloggen kommer att komplettera min huvudsida: http://www.urbansskafferi.se/ med lite bilder och korta texter runt det som händer i Skafferiet. Ja, ja. Det är inte så konstigt egentligen, jag vill ju bara hänga med i tidens trend och försöka skriva lite om det som jag hoppas intresserar mina besökare.

Nu undrar du kanske varför jag inte skriver in detta på min ordinarie hemsida? Jo, här på "blogger" kan man skicka upp text och bild med mobilen och det tänkte jag använda mig av när jag är ute på marknader eller hos mina återförsäljare. Du som besökare kan även kommentera det som skrivs. Hoppas att du som kikar in här känner att det tillför något i den stora cybervärlden.

Välkommen hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar